קמפיין גיוס המונים ראשון למען צעירי למרחב!

לפני כמעט 20 שנה יצאנו למסע למען צעירים חסרי עורף משפחתי.
עברנו לא מעט בדרך אבל בעיקר ראינו איך בעזרת התמיכה והליווי הצעירים שלנו מגשימים חלומות.  היום, במשבר הקורונה המתמשך, הם זקוקים לנו יותר מתמיד ואנו לראשונה, למסע גיוס המונים מהציבור הרחב. ב-14.12 יצאנו לדרך מרגשת ביחד עם give- מיזם חברתי לגיוס המונים.  שיתפנו ציטוטים, סרטונים ובעיקר סיפרנו לעולם את הסיפור שלנו. הסיפור של משפחת למרחב.

שמחים לבשר שהגענו ליעד ואף עברנו אותו!

גילינו את כוחה של קהילת למרחב:

95 שגרירים שלקחו על עצמם לגייס תרומות והיו שגרירי אמת של צעירים ללא עורף משפחתי. את התהליך המשותף התחלנו בערב שגרירים מרגש, ערב שסימן את תחילתה של שותפות מיוחדת במינה. במשך שבועיים השגרירים שלנו פעלו בנחישות ועם הרבה מוטיבציה להצליח , כאשר כל שגריר שם לו יעד לגיוס ואף עבר אותו!

תודה ל-550  תורמים ותורמות שפתחו את הלב והפכו שותפים לעשייה חברתית וחברים במשפחת למרחב. תודה לכל משפחת למרחב, הצוות, הצעירים והבוגרים שלנו על התגייסות ותמיכה ללא גבולות. אתם נותנים לנו כוחות להמשיך ולצמוח בכל יום.

תודה ל מאיה דניאל המעצבת הגרפית מקסימה, שהלכה איתנו לאורך כל הדרך, עם סבלנות, חיוך, עם עיצובים מדהימים שמדברים את השפה העיצובית שלנו ועם חיבור עמוק למטרה שלנו. אין כמוך!

תודה לרון כרמי ותמר, ממוזה הפקות, על יצירת הסרטון המקסים שלנו. סרטון מיוחד, נכס אמיתי ומרגש שנבנה במקצועיות וברגישות ומספר את הסיפור שלנו בצורה הכי טובה שיש.
 
הגענו ליעד אבל אנחנו ממש לא עוצרים!!
מתרגשים לחשוב על כל החלומות שהצעירים שלנו יוכלו להגשים בזכותכם.
כל סכום נוסף שתתרמו לטובתם יאפשר לנו להמשיך ולתמוך בהם לאורך כל השנה. 
בזכותכם הצעירים שלנו יזכו להזדמנות אמיתית.
ואנחנו? אנחנו ממשיכים, בכל הכח ועם אנרגיות מופלאות שקיבלנו רק מכם!
Image may contain: 1 person