קהילת בוגרי 'למרחב': השנה שהיתה

זו היתה שנה משמעותית בשביל קהילת בוגרי 'למרחב' ויש להם הרבה במה להתגאות! הנה עדכון מרגש מקבוצת היו"רים של בוגרי 'למרחב':

קהילת הבוגרים שלנו היא קהילה צומחת ומתפתחת עם הזמן ובכל שנה, עוד צעירים מסיימים את הדרך שלהם בתכנית 'למרחב' ונמצאים ברשות עצמם, עם תיק כלים וניסיון חיים עשיר. קהילת בוגרי 'למרחב' היא קהילה המאגדת את כלל בוגרי התכנית מהבתים השונים, והיוצרת מרחב חברתי ורשת בטחון בהם כל אחד מעניק מתחומי עיסוקו ותחביביו לאחר.  אנו נותנים אחד לשניה לטעום מהפירות שצמחו בעץ האישי שכל אחד גידל וטיפח בגינתו הפרטית. בשנה האחרונה נתנו קפיצה משמעותית קדימה והקהילה האיצה את צמיחתה ותפסה גוון חדש. הנה כמה אירועים ורגעים שקרו השנה:

  • התקיים מפגש בוגרים בו התווינו יחד את דרך פעילותה החדשה של קהילה הבוגרים.  מתוך המפגש נוצר דף קשר בו נוצרו קבוצות על פי תחומי עיסוק ,עניין ותחביבים לביסוס הקשרים החברתיים.
  • נוצרו קשרים והיכרויות עם כלל הבוגרים מכל הבתים ע"י הקמת קבוצות וואטסאפ משותף.
  • חודשה הפעילות בקבוצת הבוגרים בפייסבוק אליו מועלה תוכן חדש, בתוכו פורמט וידאו לייב של בוגרי 'למרחב' בו עולה כל פעם בוגר בלייב ומציג את עצמו ופעילותו בחיי היום יום תוך יצירת שיחה כיצד נוכל לשתף פעולה בתוך הקהילה.
  • הקמנו קבוצה של יושבי ראש בוגרי 'למרחב' המניעים קדימה פעילויות ומפגשים קהילתיים.
  •  התחלנו לקיים מפגשים חברתיים דו-חודשיים של קהילת הבוגרים והמשפחות שלנו ומפגשי תוכן על פי צרכי הפרטים בקהילה.
  • וגם יש לנו לוגו חדש! 

אין ספק שאנחנו קהילה מדהימה ואנו שואפים להמשיך בפעילות המבורכת הזו ומזמינים אתכם ואתכן, בוגרי ובוגרות 'למרחב', חדשים וותיקים להעלות רעיונות ויוזמות חדשות ולהיות חלק מקהילה חזקה ומעשירה. צעירי 'למרחב' היוצאים למרחב בשבועות הקרובים מוזמנים להצטרף לקהילה באהבה גדולה כבר היום כאן.