קהילה דרומית: מפגשים של אחרי שנת קורונה

אחרי תקופה ארוכה מאוד ללא מפגשים קבוצתיים, בבית למרחב בבאר שבע השיקו 2 מפגשים קבוצתיים לשבירת שגרה, חנוכת בית והיכרות בין הצעירים והצעירות. הזדמנות לאסוף את כולם ולראות בעיניים עד כמה התגעגענו לכולם יחד.

מפגש צעירים בשלב ב'
איך חוגגים כשהצעירים עוד סוגרים שבת בבסיס?
קובעים מראש, מתכוננים, מזמינים את חיים ומכינים הפתעות!
ביום חמישי הגיעו צעירי תכנית שלב ב' (צבא) בשיתוף המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין, לבית למרחב בבאר שבע לחנוכת בית. לאירוע הצטף חיים מ דלת פתוחה שדיבר עם הצעירים על מגדר ומיניות, על התפקידים שכולנו נושאים ועל היכולת שלנו להשתנות. הייה מפגש מקסים, הייתה תחושה של יחד, אחרי שנת קורונה והבידוד שנכפה עלינו.
תודה לכל המארגנים!
May be an image of ‎one or more people and ‎text that says "‎לשריין... 03/06/2021 חמישי יום L LONE מייקללוין לחייליםבודדים לסיוע שלבב' של קבוצתי מפגש החדש למרחב בית חנוכת למרחב ופפוביץ מוזס קר ×× מיסודה בתכנית? מה אז 19:00 בשעה מתאספים 3 קומה 26 מצדה בכתובת פעילות לנו מחכה שם‎"‎‎
 
מפגש צעירים בשלב ג' (אחרי צבא) 
צעירים רבים ביקשו וסוף סוף זה קרה, ערב שלב ג' בבאר שבע 🤩
צעירי למרחב משלב ג'( אחרי צבא) נפגש השבוע לערב של שבירת שגרה, חנוכת בית והיכרות. אחרי שנה שבהם לא קיימנו מפגשים כלל וגם עברנו בית הייתה לנו ההזדמנות לאסוף את כולם ולראות בעיניים עד כמה התגעגענו לכולם יחד. היה ערב מקסים עם תחושה של יחד שנתן הרבה מוטיבציה לארגון מפגשים נוספים כאלה בעתיד!
May be an image of 5 people, people standing and indoor