מתחדשים ומתכוננים לקראת 2021!

שנת 2021 התחילה ואנחנו עסוקים כל הזמן בסיכום השנה החולפת ואיך אנחנו יכולים להשתפר ולתת מענה מותאם ומתאים יותר  לצעירים וצעירות ללא עורף משפחתי לאור מגיפת הקורונה.
 
אסיפה כללית 
ב25.1 התקיימה האסיפה הכללית של עמותת למרחב בה סיכמנו את השנה החולפת (ששינתה את העולם) ודיברנו על השנה הבאה עלינו לטובה והצורך להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של הצעירים והצעירות. גם בעולם המשתנה והמורכב אנחנו עומדים לצידם וממשיכים ללוות אותם בכל הכלים העומדים לרשותנו. תודה לכל מי שהשתתף ותרם לדיון, לצוות העמותה, לבוגרים שלנו, לועד המנהל ולכל המשפחה. תודה מיוחדת לנתן גלמן הסמנכ"ל המקצועי שלנו שחשף את יתרונות המרחב הדיגיטלי בליווי צעירים והציג תובנות מרתקות!
May be a cartoon of ‎1 person, food and ‎text that says
 
 
ימי היערכות לצוות למרחב 
איפה היינו שנה שעברה ואיפה אנחנו היום?
בכל שנה אנו שואלים את עצמנו את השאלה הזו אבל השנה..במיוחד!
 
כי שנה שעברה נפגש כל צוות העמותה לימי היערכות השנתיים בבית דניאל שבזכרון יעקב והשנה, כולנו סגורים בבתים. לא רצינו לוותר על המפגש השנתי ולכן נאלצנו לעבור מהיער של זכרון יעקב הישר לריבועי הקסם של הזום. הזדמנות, לעצור ולהנות מתחושת היחד גם מרחוק.
יחד, הארנו את אתגרי השנה הקרובה, העלינו רעיונות פורצי דרך ומחשבות לשיפור ונחשפנו למהלכים חדשניים בעמותה. גם בעולם המשתנה והמורכב אנחנו עומדים לצידם של הצעירים והצעירות וממשיכים ללוות אותם בכל הכלים העומדים לרשותנו.
May be an image of 11 people, screen and text