מפגש לקבוצת 'צעירות לקריירה' בשיתוף עם נשות אריה יהודה

קבוצת 'צעירות לקריירה' הינה קבוצה העוסקת בתמיכה וליווי לקריירה לצעירות הנמצאות בשלב השחרור משירות משמעותי ובמהלך שנתיים שלאחריו.
הקבוצה עוסקת בתכנים כגון: חיזוק תחושת המסוגלות העצמית של המשתתפות, יצירת שיח בנושא קריירה הנשען על כוחות ולא על תפיסה הישרדותית, מתן כלים וליווי בקבלת ההחלטות לגבי המשך הדרך ועוד.

במהלך חודש אפריל התקיים מפגש 'צעירות לקריירה' בשיתוף עם הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון ונשות ארגון אריה יהודה ישראל, המלוות אותן ואת דרכן לקריירה. המפגש עסק בסיפורים אישיים ושיתוף חוויות בתחום ההתפתחות האישית והקריירה. במהלך המפגש הושם דגש על שאלות הנוגעות לעיסוק במי אני כאדם ומי אני כאישה, באופן אינטימי, פתוח וכנה. בהמשך דנו הצעירות יחד עם נשות אריה יהודה על תנועה והתפתחות, במובן המוחשי והרגשי.

מתוך המפגשים הרבים של הקבוצה וממעורבותן של נשות אריה יהודה, עלו מספר עקרונות שלקחו עמן הצעירות:

מפגש זה מסכם 3 שנות פעילות בשיתוף עם ארגון נשות אריה יהודה בפרויקט 'צעירות לקריירה'. מתוך שותפות חזקה ומעורבות בעשייה נולד פרויקט זה, אשר ליווה במשך 3 שנים עשרות צעירות לתחום הקריירה, חשף בפניהן את עולם התעסוקה על שלל גווניו ואתגריו, קידם שיח פתוח ומעמיק בקרב הצעירות והעניק מלגות קיום. מעבר לכך, הוביל הפרויקט לגיבוש קבוצתי שעסק רבות בתמיכה רגשית, במקום בטוח עבור הצעירות לשאול שאלות, ללמוד מניסיונן של אחרות ולהיפתח להזדמנויות חדשות.

על כל אלה ועוד, 'למרחב' רוצה להודות מקרב לב לארגון נשות 'אריה יהודה ישראל' ועל תמיכתן בפרויקט חשוב זה. אנו מוקירים את כל הנשים שלקחו חלק במפגשים השונים, על הנוכחות, הפתיחות והתמיכה, שהעניקו לצעירות עולם ומלואו וקידמו אותן בדרך להגשים את חלומן. כמו כן, אנו רוצים להודות לקרן המשפחתית על שם תד אריסון, על השתתפותה במימון הפרויקט לשנת 2017.