מסיימים שלב א' לצד הקורונה

צעירי שלב א' בבאר שבע והוד"ש סיימו השבוע תהליך שנתי מרגש:

בית למרחב בהוד השרון :

עם קצת עצב והרבה התרגשות נפגשו אתמול צעירי שלב א' (לפני שירות) בלמרחב הוד"ש לפעילות אחרונה שמסכמת תהליך קבוצתי שנתי משמעותי. אחרי חודשים ארוכים של פגישות דרך הזום הגיעו כולם לפעילות סיום שבמהלכה הפריחו בלונים ומשאלות לשנה הקרובה. היה מרגש, שמח, כיף וגם טעים עם מנת הדגל של למרחב הוד"ש : "שניצלים של יהלי".

15 תלמידי יב' מפנימיות שונות באזור סיימו את שלב א' אך בעצם בתחילתו של תהליך אישי וקבוצתי שיימשך שנים רבות בלמרחב. צעירים יקרים, מתרגשים יחד איתכם ומאחלים לכם שיתגשמו משאלות ליבכם, אוהבים ומחכים לכם בשלב ב'!

 
בית למרחב בבאר שבע :

אתמול סיימה קבוצת שלב א' (צעירים לפני שירות) בב"ש פרק משמעותי בתכנית למרחב. התמזל מזלנו ולאחר כ-3 חודשים של מפגשי זום איפשרה לנו הקורונה מפגש אחרון פנים מול פנים. למרות המסכות הפיזיות היה מפגש גלוי ומרגש, בו סיכמנו את השנה האחרונה ומה שקבלנו ממנה. כל צעיר חשף קלף וסיפר לאן ממשיך מכאן ומטרותיו לתקופת שלב ב' (זמן השירות).

את המפגש הנחו הסטודנטיות לעבודה סוציאלית בשלב ההכשרה המעשית והמלווה מטעם למרחב שליוו את התהליך הקבוצתי לצד הליווי פרטני לאורך השנה.

 

סטודנטיות אהובות שלנו תודה על מי שאתן, על כל ההשקעה , על הלב הרחב ועל כך שנגעתן וסייעתן לכל צעיר וצעיר במקצועיות,בהכלה ובאהבה. המון הצלחה בהמשך!

לצעירים המקסימים שלנו, אנו מאחלים המון המון הצלחה , שתמשיכו לגלות את העולם הפנימי והחיצוני ותפתחו את הלב ואת הראש לכל החוויות וההרפתקאות שעוד מחכות לכם. מחכים לכם בשלב ב'!