לירז עוזרי גולדשטיין

למרחב בשבילי…

בית, קהילה. חברות ייחודית.

איך הגעת ללמרחב? מה הזכרון הראשון שלך מהתכנית?

הגעתי ללמרחב בהמלצת העו"ס מהפנימייה. למדתי בפנימיית במוסינזון והציעו לי להתמיין לתכנית. לא הכרתי את למרחב ואני אני זוכרת שכשהציגו את התכנית זה ריגש אותי שיש אפשרות כזו, שקיימת תכנית כזו. זוכרת לטובה את שולה ונילי שקיבלו אותנו ביום המיונים. ובעיקר את התחושה הביתית והחמה שהיתה במהלך אותו היום. זו הייתה תחושה שליוותה אותי לאורך כל התקופה שלי בלמרחב. אין לזה תחליף. 

איזו חוויה משמעותית את/ה זוכר מהתקופה ?

יש לי מלא חוויות בלמרחב. החוויה החזקה ביותר היא טיול שהפקתי לצעירים בלבד. עבדתי עליו קשה במשך כמה חודשים, היה לי חשוב ליצור משהו שיראה את מידת העצמאות שלנו ושיהיה גם מגבש. חוויה שהיא רק שלנו. נסענו לסופ'ש בצפון עם לינה, אטרקציות ובעיקר עם הרבה כיף. זוכרת שממש פחדתי שצעירים לא יגיעו ובסוף כמעט כולם היו שם והאווירה היתה מושלמת. חלק משמעותי בתכנית היא הצעירים שנמצאים באותו המקום, באותו השלב ובמקום דומה בחיים. זו קבוצה שלא הייתי מוצאת בשום מקום אחר. זו הייתה חוויה מדהימה שהתאפשרה בתכנית בין הרבה חוויות אחרות.

מה קיבלת מהתהליך בלמרחב? 

קיבלתי את האמונה בעצמי ובטוב שיש לעולם להציע. עברתי תהליך משמעותי במהלך השנים בלמרחב שהיווה קרקע להתפתחות משמעותית עבורי. תקופה שמשפיעה עליי  עד היום.

איפה אתה היום (גיל, מצב משפחתי , מה עושה בחיים)? 

אני בת 32, נשואה +1.
למדתי סיעוד, תואר ראשון ותואר שני במנהל מערכות בריאות.
ויחד עם זה אני עוסקת בשיווק דיגיטלי ומובילה יחד עם אסתר את קהילת הבוגרים. 

כבר 3 שנים אנחנו צמודות ושוקדות על פיתוח הקהילה של בוגרי עמותת למרחב. כבוגרות בעצמנו יש לנו רצון רב להרים ולקדם את הקהילה, גאה מאוד בהישגים שהצלחנו להשיג ב – 3 שנים.
מקבוצה של  אנשים שלא היו בקשר לקהילה תוססת עם משמעות ושיח פתוח ומכיל.
מודה על הזכות שניתנה לי להיכנס לתכנית למרחב ולצמוח בה.
מודה גם על הרגע שהחלטתי לעוף עם אסתר על המשימה הזו שהפכה להיות חלק בלתי נפרד ממני.
 

איזה מסר היית רוצה להעביר לצעירי למרחב המתחילים את התכנית? 

שידעו לסמוך על התכנית ולאפשר לעצמם לצאת לדרך חדשה. זה שווה את זה!