כוחה של קהילה: שיפוץ בית 'למרחב' באר שבע

תקופה מרגשת עברה על הצוות והצעירים בבית ׳למרחב׳ באר שבע. לפני כחצי שנה התחיל תהליך תכנון שיפוץ בית 'למרחב' ובחודש יוני התחלנו בשיפוץ עצמו בעזרת עשר מעצבות מדהימות שהתנדבו לפרויקט וכ-40 בעלי מקצוע, מתנדבים, תורמים, עובדים וצעירים. בעזרת הקהילה המדהימה שהתגייסה לעזור בימים ארוכים של צביעה, ניקוי, פירוק, הרכבה ועבודה קשה, ובעזרת ציוד רב שנתרם, הפך בית 'למרחב' לבית חדש, נעים וביתי.

בטקס מרגש נחנך הבית החדש כשהצעירים היו שותפים למהלך קהילתי שהפך את הבית השני שלהם למקום שנעים להיות בו. אך חשוב מכך, התוודענו לכך שיש הרבה אנשים טובים שנתנו ותרמו מבלי שהכירו את הצעירים וללא תמורה וזו חוויה שתישאר לעד בבית, גם הרבה אחרי שיתרגלו לשינוי.

אנחנו רוצים להודות לכל המתנדבים, התורמים והשותפים לפרויקט המדהים הזה – תודה לכן ולכם על הנתינה, טוב הלב והסבלנות ובעיקר, תודה שעזרתן ועזרתם לנו לייצר חוויה משמעותית ומשותפת.

ליוו אותנו לאורך כל הדרך המעצבות המוכשרות שני כהן, אורנית אליאס מרקוביץ', גליה ברוק, דורית זונשיין, דייבה טייץ, דנה שרבף, נגה פרשני, עדי שגיא, רונית שקרצ'י ושריתה פלד.

עבדו איתנו שעות ארוכות עומר כהן, מיכל סמץ', אנדריי, אושיק לוי, לי דורפמן, אילנית, יונת, איריס זוהר וייץ, אמיר ושי.

תודות גדולות ללירן שעזר בעבודות עץ ונגרות. ליורם תמסוט ונדב אוחנה על הדשא הסינטטי. לצחי סיגל על פלטות העץ מחוץ לבית. למיכאל נגאווקר מ'תות עץ' ול'פליקס אנד דה פריס' על סטיילינג. לנדב מ'הכל תאורה' על גופי התאורה. לנעמה שופן לייבוביץ' על שידת הטלוויזיה. לז'וז'ו חליווה על התקנת המדפים. לקובי לוגסי ואיתן על עבודות החשמל. למיכאל יפרח  מ'קוואטרו דיזיין' על התקנת הפרקט והווילונות. לליאת מדר מ'ארמון בחול' ואמיר עבדת מ'משתלת הכפר החדש' על העציצים והשתילים. למקס סרטייב, מנכ"ל 'טמבור', ול'נדיר תעשיות צבע' על תרומת הצבע. לקטיה מ'בדים נט' על ההצללה, לתהילה על תרומת השולחן ול'אולמי הינומה' על הכיסאות והשולחנות. לאדם אפרת מ'בוצרס פרניצר' על הריהוט, עפרה בן נתן על הציורים, סמדר דורון מ'חפצים בטבע' ושקד מ'פייב'.

תודה אחרונה ומיוחדת לרויטל עמר מ"קוואטרו דיזיין" על העזרה עם הפרקט והווילונות, לחיבור עם השותפים הנוספים שהצטרפו אלינו ולליווי הפעיל והמדהים לאורך כל הפרויקט. תודה נוספת לאסף שיבר, קבלן "א.ש. שיפוצים" שעזר לנו עם עבודות הגבס, סייע עם עבודות תיקון רבות וליווה את פרויקט השיפוץ לאורך כל הדרך -תודה גדולה מהלב, חברים!