יום קריירה 2019

יום קריירה בבית 'למרחב' יצא לדרך זו השנה השלישית עם אנשי מקצוע מתחומים שונים שבאו לספר על הדרך שהם עברו, על המקצוע, על הישגים וטעויות בדרך ועל מסרים שחשוב לקבל מבעלי נסיון. 

ארחנו את אלה מנדלסון, מנהלת משאבי אנוש בחברת Wix ששתפה את הצעירים בטיפים מהתחום. שמענו משי סומך, הנדסאי שהיום יש לו חברה לאפליקציות (ואפילו בנה את האפליקציה של YNET) ופגשנו את בן גלזן, מהנדס מכונות שלמרות שהיו לו ציונים נמוכים, ניצל את כישורי הנטווורקינג שלו כדי להכיר ולהתקדם והיום הוא ממציא מכונות. שמענו מדורון עמית, שחקן שבחר בדרך מאתגרת ולא בטוחה כלכלית, אבל מספקת ונטע ראם, אשת חינוך שלמדה פוליטיקה וממשל והיום עובדת בעמותת 'חינוך לפסגות' ובחרה בדרך של חיפוש משמעות וערך בעבודה. ולבסוף, שמחנו לשמוע מולדי פלטניקוב, בוגר 'למרחב',  ששיתף את הצעירים בכמה משמעותי היה הליווי בתכנית בשבילו וייעץ להם להשקיע את כל כולם בליווי כדי להפיק את המירב, להתקדם ולהתפתח. ולדי למד  הנדסת מכונות והיום הוא יועץ בטיחות ולאחרונה פתח עסק עצמאי. 

הצעירים נהנו מארוחת בוקר טעימה  ולקינוח תרמה חברת 'מתוק וחצי נתנאל ז'ורנו' הפעלת דוכן וופלים בלגיים על מקל. לסיום, נערכה הגרלה בה הוגרלו בין הצעירים זוג אזניות שוות וטאבלט תרומת אריק סלע.