התחלות חדשות בבתי למרחב

נובמבר הוא חודש של התחלות חדשות ואנו מתרגשים בכל פעם מחדש!
3 קבוצות נפתחו וצעירים וצעירות החלו את דרכם בלמרחב. תחילתו של תהליך אישי וקבוצתי שיימשך עד הגיעם לגיל 25.

באמצע נובמבר נפתחה קבוצת שלב א' בבית למרחב בהוד השרון. 15 תלמידי יב' מפנימיות שונות באזור המרכז החלו את דרכם בתכנית.  הקבוצה תפגש פעם בחודש לאורך השנה, תעסוק בתכנים רלוונטיים לשלב המעבר והיציאה לחיים עצמאיים. את המפגשים תנחה מלווה מקצועית מצוות למרחב הוד"ש.

 הפעילות  הראשונה התמקדה ביצירת קשרים קהילתיים והיכרות בין בני הנוער. לאחר שהציגו את עצמם, דיברנו על המטרות, הצרכים והרצונות של כל אחד ואחת מהשנה הקרובה. מפגש היכרות מקסים בו פגשנו בני נוער מרגשים, יצירתיים ומלאי כוחות.

שבוע לאחר מכן נפתחו 2 קבוצות חדשות בשלב א' בבאר שבע

קבוצת שלב א' "מתכנית הליבה" של למרחב התכנסה למפגש פתיחה. צעירים וצעירות ממסגרות שונות בדרום יקחו חלק בליווי אישי וקבוצתי החל מכיתה י"ב, דרך תקופת המעבר שלפני הגיוס. למפגש הפתיחה וההיכרות הצטרפו גם סטודנטיות לעבודה סוציאלית בשלב ההכשרה המעשית, שתלוונה את התהליך הקבוצתי לאורך השנה. היה מפגש היכרות מרתק (וטעים!) בו כל אחד הציג את עצמו והוצגה התכנית לשנה הקרובה.

צעירי שלב א', תלמידי כיתות יא' -יב' בתכנית " שותפים לדרך"  בב"ש החלו גם הם בתהליך הפרטני – קבוצתי. במהלך השנה יעברו קורס יזמות עסקית הכנה לעולם התעסוקה, מניעת שימוש בסמים ואלכוהול ועוד'.  !מפגש הפתיחה היה מעניין ומזמין, נערכה היכרות והוצגו המטרות לשנה הקרובה. יחד יצאנו לדרך חדשה!