השפעה גלובלית: למרחב מבקרת במוסקבה

ב20.11.19, השתתף נתן גלמן, הסמנכ"ל המקצועי של עמותת למרחב, בכנס בנושא פרקטיקות שונות בהתמודדות עם התנהגות סיכונית בקרב בני נוער וצעירים שהתקיים באונ' מוסקבה. בכנס השתתפו נציגי עמותות, חוקרים ומנהלי תכניות מכל העולם העוסקים בתחום הצעירים.

ההרצאות השונות היו מרתקות ועסקו בתכניות ייחודיות מכל העולם למשל: צוות מגרמניה שסיפר על העבודה עם צעירים בסיכון שהיו ממש לפני ההצטרפות לארגון דעאש, צוות מפינלנד העובד בתחנות הרכבת, מקום בו מתכנסים צעירים במצבי סיכון וחוקרים מאוניברסיטת ולנסיה שדיברו על הכשרת עובדים סוציאלים לעבודה עם נוער וצעירים. 

בהרצאה חשובה במיוחד, סיפר נתן על מודל הליווי בלמרחב ועל התכניות השונות בעמותה. המשתתפים שאלו שאלות רבות והתרשמו מהפעילות הענפה והעשייה הייחודית בלמרחב. נתן מספר  כי זו  הייתה הזדמנות נהדרת לחשוף גורמים מהתחום לנעשה בתכנית וליצור קשרים מקצועיים אשר בתקווה יובילו לשיתופי פעולה עתידיים.

הכנס הוא חלק משיתוף פעולה אקדמי מתמשך בין האוניברסיטה לפסיכולוגיה וחינוך במוסקבה לבין עמותת למרחב. בקרוב מאוד, נזכה לארח את נציגי אונ' מוסקבה בביקור ראשון בבתי למרחב השונים ברחבי הארץ. עקבו אחרי העדכונים !