הצגת תכנית העבודה של בית למרחב ב"ש

ב24.11, הוצגה תכנית העבודה השנתית של בית למרחב בבאר שבע בפני הנהלת העמותה.

צוות הבית הציג את התכניות השונות, את השותפויות העירוניות ואת העשייה הענפה למען צעירים בבאר שבע. נתנאל חדד מנהל בית באר שבע, סיפר על הפעילות השנתית והדגיש את חשיבות המפגש השנתי והצגת תכנית העבודה  להתפתחות המקצועית-ארגונית.

מלוות תכנית למרחב בשלבים השונים, הציגו נתונים נהדרים לגבי גיוס הצעירים והעבודה עמם . בנוסף, הציגו את את התהליך הקבוצתי השנתי שעברו הצעירים בשלבי א' וג'  בשנה החולפת.

עו"ס אביטל רובינשטיין, רכזת תכנית "שותפים לדרך"  הציגה את העשייה בשנה החולפת ואת יעדי התכנית לשנה הקרובה. ניכר כי התכנית הרחיבה מאוד את פעילותה וכעת משתתפים בתכנית מעל 100 בני נוער וצעירים.

דוד אברהם, רכז תכנית התעסוקה "צעד לקריירה" הציג את העבודה בתחום הפיתוח התעסוקתי במסגרת יוזמת עובדים ביחד. דוד הדגיש את חשיבות נושא התעסוקה בתהליך הליווי ואת שיתופי הפעולה עם המלווים בהפניית הצעירים לתהליך העצמה תעסוקתי . 

רכזת תכנית "עוגן לעתיד" הציגה את העבודה עם בוגרי פנימיית העוגן הקהילתי ודיברה על חשיבות ליווי הבוגרים והחיבור לתכנית למרחב.

כמו כן, דנו באתגרים ובמטרות לשנה הקרובה. חברי ההנהלה התרשמו מאוד מהפעילות הענפה ושיבחו את צוות באר שבע על עבודתם המסורה. נתראה בשנה הבאה!