גלוריה ג'ון רנולדס-אטלי

למרחב בשבילי…

זה המקום שצייד אותי למסע החיים. הגעתי לתוכנית צעירה ונחושה, אבל בלי תמיכה משפחתית וכלכלית. בלמרחב כיוונו אותי להגשמה עצמית בקריירה, בזוגיות והכי חשוב בגיבוש ההשתקפות הפנימית ופיתוח ההשלמה עם מי שאני.

איך הגעת ללמרחב? מה הזכרון הראשון שלך מהתכנית?

הגעתי ללמרחב דרך העובד הסוציאלי בפנימיית שטיינברג. הייתי תלמידה חרוצה עם חלומות גדולים ומנותקת מהבית. העובד הסוציאלי האמין שאקבל בלמרחב את הכלים שאני צריכה כדי להגשים את חלומותיי. 

הזכרון הראשון שלי הוא במיונים. הגעתי לוילה שם קיבלו אותנו המלווים שהיו כל כך נחמדים וקשובים. הייתי עם בטחון עצמי בקרקע, לא הבנתי מה רוצים ממני ולמה זה טוב וחשבתי לעצמי שגם ככה לא אתקבל, פשוט כי לא מגיע לי.

איזו חוויה משמעותית את/ה זוכר מהתקופה ?

באופן אירוני מכל החוויות המדהימות שלי בלמרחב, דווקא רגע אחד במפגשי הסיום עם המלווה מושלמת שלי, נועה גוטר שגיא, היה הכי משמעותי ועסק באותם מיונים מהזכרון הראשון שלי. נועה רצתה שנפתח את השאלונים שמילאתי במיונים ונקרא אותם יחד. במקום הזה גלוריה הבוגרת שכיום מאמינה בעצמה יותר מתמיד נפגשה עם גלוריה הצעירה וחסרת הבטחון. יכולתי לראות את התהליך המדהים שעשיתי עם נועה לאורך השנים בלמרחב, איך גדלתי ופרחתי והתחלתי את צעדי בעולם הלא מושלם שלי ובכל זאת הפכתי אותו לעולם מושלם מבחינתי. כיצד צמחתי מהקושי שלי לקבל את הרקע המורכב שלי וכיום אני רואה בו את מקור העוצמה שלי שהרי "מה שלא הורג אותך מחשל אותך".

מה קיבלת מהתהליך בלמרחב? 

כל מה שהייתי צריכה!

הליווי האישי לצד הליווי הקבוצתי מתמקד בצרכים האישיים של הצעירים. לפני הכל למדתי להעריך את עצמי ולהיות שלמה עם עצמי. זה אפשר לי לנהל זוגיות מוצלחת ואוהבת ולפתח את הקריירה המדהימה שלי. למדתי שלפעמים בחיים אפשר ורצוי רגע לעצור ולנשום כדי להתאפס ולאגור כוחות להמשך הגשמת החלומות. למדתי להשלים עם הכשלונות ולצמוח מהם. למדתי לא לקחת שום דבר מאליו ותמיד לנסות לראות גם את הנסתר. והכי חשוב למדתי להיות עם ראש פתוח להפתעות הטובות והפחות טובות בחיים, שום דבר לא חסר שליטה, תמיד יש דרך לתקן או לשנות.

איפה אתה היום (גיל, מצב משפחתי , מה עושה בחיים)? 

בת 31 נשואה באושר+נסיך קטן ושתי כלבות אהובות.
מורה לאומנות בחינוך המיוחד לתלמידים על הרצף האוטיסטי. בוגרת תואר ראשון ותואר שני לחינוך חזותי בבית ברל ותואר שני בחינוך מיוחד התמחות באוטיזם בבר אילן. לא הגשמתי את החלום הראשון שלי להיות תרפיסטית באומנות ושמחה על כך כי החלפתי אותו בחלום שווה יותר, להיות חוקרת בתחום החזותי בקרב אנשים על הרצף האוטיסטי. עובדת כרגע על עבודת התזה שלי ומתכננת להמשיך לדוקטורט ומקווה יום אחד להוסיף את התואר פרופסור לשם הארוך שלי.

איזה מסר היית רוצה להעביר לצעירי למרחב המתחילים את התכנית? 

נורא קל בחיים להכיר בתבוסה ולהאמין שאם באנו מרקע מורכב אז נועדנו לכישלון כי ככה העולם עובד, אבל זה ממש לא ככה. אפשר לשנות דפוסים ולשבור את תקרת הזכוכית שתקעו לנו מעל הראש. אם הגעת ללמרחב אז את.ה יכול.ה לסמוך עליהם שהם יראו לך את הדרך להגשים את עצמך ויתנו לך את הכלים הנכונים להצליח בכך. תכנית למרחב זה בית אוהב ועוטף שמתמקד בך והכי רוצה שתצליחי בכל תחומי החיים.