גיא בביאן דנקס

שמי גיא דנקס, בת 35, גרה בארה״ב בעיר לאס וגאס כבר 10 שנים. אני נשואה לדסטין ואמא לאמה, בת הארבע והריסון, בן השנתיים. בארץ למדתי במכללה למנהל בראשון לציון וסיימתי תואר ראשון במנהל עסקים. אני עובדת במלון-קזינו ״רד רוק״ בלאס וגאס שהוא מלון הדגל בחברה שלנו. אני מאוד אוהבת את ענף המלונאות ונהנת לפגוש אנשים מכל העולם. 
 
ביוני השנה באתי לביקור בארץ עם הילדים, ביקור ראשון בשבילם.. כמובן שגם באתי לבקר ב'למרחב' בהוד השרון. לצערי לא ראיתי את כולם כמו בביקור הקודם שנפל על ״יום למרחב״ אבל היה מאוד מרגש לראות את שולה, זאבי, עדי, ניקול ולפגוש את הצוות החדש.
 
היה לי כיף לראות את הילדים שלי רצים ומתרוצצים על הדשא בלמרחב, שהיה כמו הבית שלי. ביליתי המון זמן בבית הזה. מלבד להיות צעירה ב'למרחב' הייתי גם הנהגת הראשונה של העמותה ובין ההסעות,  שולה ואני היינו מבשלות יחד תבשילים טעימים במטבח הקטן ליד המשרדים. שמחתי לראות שלמרות שנבנו מטבחים גדולים מאז, המטבח הקטן עדיין שם. המטבח שבו שולה ואני העברנו גם קורס בישול לצעירים. עדיין יש לי מתכונים מאז שאני מבשלת עד היום.
 
יש לי המון חוויות מדהימות מ'למרחב': הטיולים המשותפים, ההצגות שהיינו מציגים מדי שנה לכבוד ״יום למרחב״, הקונצרטים ושאר ימי התרבות, וכמובן האנשים הנפלאים והקשרים המשמעותיים שיצרתי שישארו לכל החיים. 'למרחב' נתנה לי כלים להתמודד עם החיים. אין לי פחד מהלא נודע ואני מרגישה שלא משנה מה יביא המחר,  אני אהיה שם מצויידת ומוכנה להתמודד עם מה שיבוא. ואם לפעמים אני לא יודעת מה לעשות,  אני יודעת לבקש עזרה וכל הזמן לומדת על דרכים חדשות להתמודד עם אתגרי החיים. אני יודעת שאני לא לבד ולא היחידה שמתמודדת עם קשיים.  אני מקווה להיות בשביל הילדים שלי מה ש'למרחב' היתה בשבילי. ההשקעה הכי טובה היא השקעה בחינוך.