פרידה ממנהלת בית למרחב הוד"ש

בשבוע שעבר התקיים אירוע פרידה מרגש מעדי גל, מנהלת בית למרחב הוד"ש ב- 6 השנים האחרונות. עדי עבדה בעמותה שלנו ב-16 השנים האחרונות וליוותה את התפתחות תכנית למרחב ממש מימיה הראשונים. בנוסף, התנסתה בתפקידים שונים בעמותה, כולל ריכוז תהליך הקליטה והמיון והיוותה נכס משמעותי לארגון שלנו. עדי ממשיכה הלאה לאתגרים חדשים אך עשייתה ותפיסת עולמה תמיד יהיו נוכחות בעמותה שלנו .

מצרפים מכתב פרידה שכתבה עדי ומשקף את עשייתה הרחבה:

"הפעם אני מתחדשת ומשנה.
לאחר 6 שנים בתפקיד ניהול בית למרחב הוד השרון, בחרתי לסיים את תפקידי ולעבור בינתיים לתפקיד אחר בעמותה. עברו עליי שש שנים משמעותיות של התפתחות, של צמיחה ושל אתגרים מרתקים.

אני מסיימת את התפקיד ברגשות מעורבים, גם בגלל שאני מחוברת מאוד לצוות , וגם כי אני מחוברת אליכם, צעירים בכל השלבים ובכל המחזורים.
לעזוב כשעדיין טוב, זו החלטה מאתגרת, אבל גם חיובית. זה סיום עם טעם מתוק, זה סוף עם תחושה של אהבה. אני מציינת 17 שנים בעמותה, מרגישה שאני ספוגה בקירות והם ספוגים בי. עדיין לא נפרדת סופית.. אבל כבר לא אפגוש אתכם באותו האופן ועם אותו הכובע.

מאחלת לכל אחד ואחת מכם לספוג את כל היבטי הליווי שהמלווים המצויינים שלכם מעניקים לכם, מאחלת לכל אחד להעיז לעשות את השינויים שלו השנה הזו,

ומאחלת שהשנה תהיה עוד קפיצה, קטנה כגדולה בהתפתחות שלכם.

אני לא נפרדת כרגע מ"למרחב", אלא עוברת שלב..
כמו שלב ד של הצעירים…"

——————————————————————–

עדי, משפחת למרחב מודה לך על עשייה רבת שנים ומעריכה את תהליכי הליווי המרגשים, ההתפתחות המקצועית וההישגים אליהם הובלת את בית למרחב בהוד השרון ועמותת למרחב בכלל. אין כמוך!

מאחלים שתטביעי את חותמך גם באתגרים הבאים, שתמצאי הרבה משמעות בעשייה ושדרכך תקח אותך למקומות הכי נכונים וטובים…לך.